close
我最近的動力來源
大白最近都很愛跟他媽講到我。大白媽得知我每天都在懷念公公牌叉燒包、甚至嚴重到會妒忌他兒子在吃叉燒包。所以大白特地幫我去拿了一大盒要讓我吃得過癮。

昨天從大白口中得知一件震撼的消息!大白媽竟然...這...未必也太快了吧?啊~哩ㄐ一咧三八姊妹!未來的事很難講!這麼自然的說出口還真是讓我既期待又怕受傷害

詳細說明請看以下報導

大白Today, my mom was like "So...you might do Labor Studies major huh?" and I was like "yeah maybe." And then she was like, "I see. What is 兔's major again?" and I said Labor Studies. Haha, and my mom was like "I hope LS is good to find a job, because married couples who have the same major will not be good if that job is not hiring."


當時看完的心情也只能用五味雜陳來表達吧...


arrow
arrow
    全站熱搜

    宅娜。小兔 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()